Olen vaadanud dokumntaalfilmi Mark Zuckerbergist, kes on praegu ainult 27 aastat vana ja tema Facebookist. See noormees üheksateistkümneaastasena olles lõi kampaaniat, mis maksab praegu vähemalt 15 miljardi!
On olemas ju igasugused teised organisatsioonid (Vkontakte, Twitter, My Space jne), mille eesmärgid on peamiselt samasugused. Aga siis tekkib küsimus: miks just Facebook muutus äärmiselt populaarsemaks nii kiiresti ja jätkab oma levitamist ja arengut?
- Facebook on täiesti unikaalne sellega, et leiab päris kõiki kasutaja sõpru ja mis on siis tähtsam,vägi kiiresti ja lihtsalt. On vaja ainult registreeruda ja oodata paar minutit!
- Facebook'is on võrdlemas vähe kommertsi. Peaaegu kõik reklaam, mis seal on, on seotud kasutajate mimg neile valikute ja "like"dega.
- Veel ühe suure eelisena on informatsiooni kiire levitamine.
- Ja muidugi suhtlemise mugavus
Keegi saab öelda, et Facebook ja muud sarnased ettevõtted on otsene isiklikkusse ellu sissemurdmine. Aga see asi ajab lihtsalt naerma, sest ei tohi unustada, et kõik me absoluutselt iseseisvalt pakkume informatsiooni iseendast.
Pole juhus, et Mark tegeles kolledžis psühholoogia ja informaatikaga. Mis veel on vaja teada,et miljone inimest ühe võrgu sisse panna?:)
Комментариев нет:
Отправить комментарий