понедельник, 16 декабря 2013 г.

Kokkuvõte. Kommunikatsioon ja ühiskond

 See on minu viimane blogipostitut. Kahjuks? Arvan, et pigem õnneks... Ainult sellepärast et sain veel kord aru, et bloggimine ei ole minu oma.
 "Kommunikatsioon ja ühiskond" kursus oli üldse äärmiselt põnev. Eelkõige, see oli minu väga esimene bloggimise kogemus. Aga minu jaoks oli suure probleemina see, et kuna olen loomisisik, oli natuke raske kirjutada postitusi täpsemal teemal tähtajaks. Need piirid pingutavad natuke, no nagu mingi innustus peab olema, et lõppude lõpuks meistriteos oleks:) Siis veel väike keele segadus, et oli natuke keeruline oma mõtteid eesti keeles väljendada tõsistel teemadel, aga samal ajal nii tore praktika! Suur tänu kursusele oma keele parandamise eest. Arvan ja loodan , et teen praegu vähem vigu kui kirjutan või räägin.
 Samuti tahan märkida, et alati on meelitav, kui õpetaja on täielikult oma teos oma eriala sees. Siis ta jutustab südamest. Siis on eriti huvitav kuulata. See meeldis ja üldse meeldib mulle kõige rohkem.
 Minu arvates oleks tore, et sel kursusel on rohkem niisuguseid ülesandeid nagu linnas kommunikatsiione pildistamine. Oli nagu retk ,aga on oluline - meelelahutus, mis annab kasu. Mis võibolla parem!
 Aitäh uue kogemuse kohta, Teie Darja:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий